Bee-Bots

El Bee-bot és un robot que permet aprendre a dissenyar recorreguts i també aprendre a controlar-lo per tal que realitzin les accions programades. Aquesta eina didàctica es pot programar d’una forma fàcil potenciant la creativitat dels alumnes i els facilita desenvolupar al màxim la seva lateralitat.

La Maleta Bee-Bot és un conjunt de materials modulars i manipulables per treballar la Programació i la Robòtica a Educació Infantil i Educació Primària.

Els alumnes programen el moviment del robot amb els comandaments, creant una seqüenciació d’ordres per tal que el Bee-Bot arribi allà on se li hagi demanat. Aquest tipus d’activitat ajuden a fer que els nostres alumnes treballin en equip, siguin creatius, fomenta el raonament lògic i estructura el pensament.

El Servei Educatiu de l’Alt Empordà posa a disposició dels centres de la seva demarcació aquest equipament que inclou sis abelles i una estació de càrrega.

Préstec

• Mitjançant formulari específic (tancat)
  • Consulteu el calendari
  • El període de préstec és de quinze (15) dies.
    • Heu de recollir-la al llarg del primer dia (dilluns)
    • La devolució divendres no més tard de les 2 del migdia (14 h)
En situació de pandèmia, el préstec s’efectuarà amb uns condicionats específics:

• El material es lliurarà dins una bossa de plàstic tancada.
  • Un cop acabat el període de préstec, el responsable del retorn ha d’assegurar la desinfecció dels materials
  • El material es retornarà dins una bossa de plàstic tancada.
  • Tot el material prestat restarà al SEAE una setmana de quarantena abans del següent préstec.

Dades de contacte del CRP

Av. M. Àngels Anglada 13, 17600 Figueres – Girona

tel. 972 50 91 50

b7990001@xtec.cat