Projecte FER

FER.cat té com a objectius específics:

Despertar el talent emprenedor entre els més joves mentre s’estan formant en l’entorn rural; treballar la seva creativitat i la seva capacitat d’innovar, fomentar la confiança en ells mateixos, el pensament crític i la capacitat de resoldre problemes concrets.

Facilitar que aprenguin a cercar oportunitats i aprofitar els recursos que els ofereix el món rural; donar a conèixer les empreses i les oportunitats del territori.

Difondre la cultura emprenedora als centres educatius; incorporar els valors relacionats amb l’emprenedoria als centres de primària, relacionar-los amb matèries curriculars existents, com matemàtiques, plàstica, llengua, etc.; a la vegada que s’implica la comunitat educativa en la transmissió de la cultura emprenedora, més enllà d’explicar com funciona una empresa.

Fomentar el treball en equip, el debat i les relacions entre l’alumnat.

Introduir de forma bàsica la cultura financera a les escoles.