Premi Participa a l’Escola 2018

Està oberta la convocatòria del Premi Participa a l’Escola 2018. El termini de presentació és fins el 31 de juliol.

El Premi Participa a l’Escola, convocat per la Secretaria de Transparència i Govern Obert, té per objectiu  premiar les experiències de participació o de foment dels valors democràtics a l’escola, dutes a terme durant el curs acadèmic corresponent a l’any de la convocatòria. Aquest premi vol reconèixer i encoratjar les escoles que, més enllà de la seva tasca educativa i formativa, treballen per fomentar els valors de la democràcia entre els més joves, per enfortir el present i el futur del nostre país a través d’una ciutadania activa i compromesa.

El Premi Participa a l’Escola 2018 està dotat amb 5500 euros i els destinataris són els centres de primària o secundària ubicats en territori català.

Disposeu de més informació i del formulari de sol·licitud