Jornada Mundial de Conscienciació de l’Aturada Cardiorespiratoria

La Jornada Mundial de Conscienciació de l’Aturada Cardiorespiratoria, organitzada per l’European Resuscitation Council (ERC) se celebrarà el dia 16 d’octubre.

Tot i la situació que estem vivint amb la pandèmia de la Covid, no ens hem d’oblidar que podem salvar moltes més vides.

Us animem a participar d’una acció interescolar als vostres centres dins les propostes del Departament d’Ensenyament amb coordinació amb el Consell Català de Ressuscitació.

Hora: Qualsevol moment del matí o tarda

Acció:

Les activitats pels diferents cicles són:

• EI: fer una medalla amb el logo del Consell Català de Ressuscitació. Els alumnes hauran de punxar la medalla.

• CI i/o CM: fer una medalla amb el logo del Consell Català de Ressuscitació. Els alumnes hauran de pintar el logo del CCR, retallar la medalla, doblegar-la per la meitat i enganxar les dues cares.

• CS i/o CM: construir un cub on, en cada cara, hi ha una frase referent al Suport Vital Bàsic.  En una de les cares, cada escola ha de posar-hi el seu logo.

Feu fotografies o vídeos i pengeu-ho al bloc de la vostra escola, el departament i el CCR ho agrairan moltíssim, sobretot en aquests moments.

Algunes escoles ja formeu part del programa de Suport Vital Bàsic a les Escoles i d’altres potser encara no, però tot i així, aquesta acció de celebrar el 16 d’octubre està oberta a tothom, per aquest motiu us demanem la vostra participació en el dia mundial de conscienciació d’aturada cardíaca.

Trobareu més informació a:
I també si voleu que les vostres activitats es pengin a la web del Consell Català de Ressuscitació a: