Curs: Geogebra des de (0,0)

GeoGebra és un programari lliure que des de fa 20 anys es troba a disposició de la comunitat educativa de tot el món per tal d’afavorir l’estudi i aprenentatge de les matemàtiques. La seva presència a l’aula, des dels cursos de primària fins a la universitat, ha anat creixent a mesura que els docents han anat veient el potencial que té per proposar activitats en les que el programa facilita la resolució, i alhora, obre noves línies d’investigació.

GeoGebra ens porta a fer un canvi metodològic en la docència de les matemàtiques, afavorint l’autonomia de l’alumnat, promou el raonament i l’argumentació a partir de les pròpies investigacions i ajuda a fer connexions de forma natural entre els diferents blocs de contingut de la matèria. Com a conseqüència, potencia la dimensió de comunicació i representació tant de l’alumnat com del professorat.

Amb el curs d’iniciació es volen posar de manifest aquests avantatges de l’ús del GeoGebra a les nostres propostes d’aula.

En particular, es treballaran activitats que poden anar adreçades a l’alumnat de cicle superior de primària i primer cicle de l’ESO.

• Calendari: Del 13 de maig al 23 de juny de 2021
  • Modalitat: Curs de 20 h telemàtic via moodle amb una connexió setmanal de 1h de treball
  • Formadors: Jordi Font i Manel Martínez
  • Més informació