Concurs de dibuix “Temps d’avellana”

Tercera edició del TEMPS D’AVELLANA, convocatòria dedicada a la promoció i difusió de l’avellana de la DOP  Reus.

Es convoca el segon concurs de dibuix escolar inspirat en el món de l’avellana. L’objectiu de la iniciativa és el de servir  d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats dels participants en l’àmbit del dibuix i la il·lustració, inspirant-se en la fruita  seca de referència al territori.

PARTICIPANTS

Hi poden prendre part els alumnes de 5è i 6è de primària de les  escoles de les comarques on es produeixen les varietats negre ta, paueteta, gironella, morella i culplana de la DOP Avellana de  Reus, tradicionalment conreades a l’Alt Camp, el Baix Camp, la  Conca de Barberà, el Priorat, el Tarragonès i la Terra Alta.

Consulta les bases