2a Edició EduHack

El dia 18 de novembre tindrà lloc la segona edició Eduhack al Complex Educatiu de Tarragona. Poden participar-hi docents de tots els nivells educatius i àmbits curriculars, professors i estudiants de màster i grau relacionats amb l’educació, experts de la indústria i professionals de centres de recerca.

mSchools EduHack és un procés de cocreació a gran escala que connecta, inspira i capacita els docents per identificar i dissenyar experiències innovadores per a l’aula, el centre i la comunitat escolar amb l’ús de la tecnologia digital.

Basant-se en la metodologia del Design Thinking, EduHack promou l’aprenentatge basat en projectes i en els reptes del món real, ajudant els docents a preparar els seus alumnes per desenvolupar-se en un present i futur que requereix competències digitals i habilitats creatives, de resolució de problemes i de comunicació i esperit crític.

Consulteu aquí tota la informació de la Jornada: http://projectes.xtec.cat/eduhack/

Es pot fer la inscripció al següent formulari al llarg d’aquesta setmana:

FORMULARI SOL·LICITUD INSCRIPCIÓ