15 documents imprescindibles per alumnes que traballen per projectes

Diapositiva1           Autor: Miguel Ángel Pereira Baz

El projecte EDIA recopila recursos que els alumnes necessitaran en diferents fases del Treball per projectes. També inclou un altre element essencial: l’autoavaluació del propi professor.
Els recursos faciliten el desenvolupament d’aspectes essencials en la metodologia ABP com la planificació del treball en equip, la revisió del procés d’aprenentatge i l’avaluació final del projecte.
Aquests documents formen part dels REVA del #proyectoEDIA per a Primària i Secundària. Els materials poden ser consultats directament o ben descarregats i impresos. Si desitgem modificar algun, solament haurem d’obrir-ho i fer els canvis necessaris.
Els alumnes poden consultar i utilitzar els documents a mesura que desenvolupen el seu projecte i seguint les fites fonamentals de qualsevol treball basat en ABP: organització dels equips d’aula, planificació de tasques i activitats, revisió del treball realitzat i avaluació final del projecte.
En acabar el projecte, el professor analitza el desenvolupament del treball que havia proposat i incorpora la seva anàlisi al dels alumnes.

Accés al document