Experiments de Física i Química per fer a l’aula de primària

El proper dijous 9 de novembre s’inicia un taller a l‘escola Mil·lenari per presentar propostes metodològiques de ciència experimental. L’objectiu és dinamitzar la ciència a partir dels experiments a l’educació primària. Ivan Nadal, professor i investigador, ha organitzat 3 sessions:

1. Els estats de la matèria
  2. Els gasos
  3. Física i Química en diversitat

Mitjançant els experiments presentats, es vol fer entendre al conjunt de l’alumnat esdeveniments diversos i reals mitjançant la realització d’experiments simples.

Amb aquest taller, es pretén capacitar el professorat assistent per adaptar les activitats programades a la realitat del seu grup-classe.

Serà els dijous de 16:45 a 18:15

• 9 de novembre