Bases dels V Jocs Florals Escolars de Catalunya

1. Les categories establertes són les següents:

A. Alumnat de cicle inicial d’educació primària
B. Alumnat de cicle mitjà d’educació primària
C. Alumnat de cicle superior d’educació primària
D. Alumnat d’educació especial d’educació primària
E. Alumnat d’educació especial d’educació secundària obligatòria
F. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria
G. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria
H. Conte audiovisual i il·lustrat per a tots els alumnes de primària

La participació al certamen és voluntària.

2. Els treballs presentats, un per categoria, poden ser individuals o col•lectius (màxim 3 alumnes), menys la categoria H que el nombre de participants és ilimitat. Els treballs col•lectius només es podran presentar a les categories A, D, E i H.

3. Els treballs han de ser escrits en llengua catalana o en aranès.

4. La modalitat pot ser poesia o prosa. El tema és lliure.

5. El centre ha de garantir que els treballs presentats són originals, de creació pròpia.

6. Característiques de la presentació:

• El format ha des ser en DIN A4, a una sola cara i a doble espai.
  • L’extensió no pot ser superior a 3 fulls, amb un màxim de 25 línies per full.
  • El cos de la lletra ha de ser Arial 12.
  • Hi ha de constar el títol de l’obra, i a dalt a la dreta la categoria i el pseudònim.
  • És imprescindible que els treballs arribin corregits respecte de l’ortografia, la sintaxi i el vocabulari.
  • El conte digital ha de tenir una durada de 4 a 6 minuts. Consulteu les bases específiques d’aquesta modalitat

7. Es crearà un jurat per a les categories de treball escrit i un jurat per a la categoria de conte digital i il·lustrat. Els jurats seleccionaran un treball per a cadascuna de les 8 categories.

8. Els treballs guardonats es penjaran al web de la XTEC http://www.xtec.cat/web/centres/alscentres/premis/jocsflorals

9. Per poder participar en el certamen, els centres s’han d’adreçar al Servei Educatiu de Zona (CRP) i lliurar els treballs en el termini establert, en suport digital i per correu electrònic.

1 comentari

1. Retroenllaç: III Jocs Florals Escolars de Catalunya | Servei Educatiu del Vallès Oriental III