ESC Ponent – English Day

El dia 21 de març de 2018 es va celebvrar la jornada English Day a l’ESC Ponent de Granollers. Les professores Sònia Muñoz i Laia Rubio van coordinar totes les activitats del dia, que van implicar a tot l’alumnat i professorat del centre. Les famílies van ésser convidades a assistir a la representació de petits role plays en anglès i a l’obra de teatre.

L’alumnat de l’INS Marta Estrada va col·laborar aquest dia amb força èxit. Els nois i noies de 4t d’ESO van explicar contes i van conduir algunes tasques derivades de cada conte a les classes d’educació infantil i de cicle inicial.

L’alumnat de cicle mitjà va protagonitzar una bona franja del matí amb les seves representacions d’escenes quotidianes role play en anglès.

L’alumnat de cicle superior, 5è, va fer una representació teatral de creació pròpia.

Horari:
9:30 Contes a educació infantil i cicle inicial explicat pels alumnes de l’Institut Marta Estrada.
9.30 Cicle Mitja mini representacions (pels pares)
10.30 Pati
11.00 Teatre 5èA pels pares i infantil grups A