ESC Pereanton – English Day

El dia 13 de març es va celebrar la jornada English Day a l’ESC Pereanton de Granollers.

Els alumnes es van agrupar amb participants de diversos nivells de primària. Cada grup va passar per diverses proves preparades prèviament. Totes les activitats van ser interactives i conduïdes en anglès.

Educació Infantil es va dividir en 6 grups. Cada grup va passar per 3 activitats diferents: Story, P.E. Lesson, Game Where’s my Teddy Bear?

Educació Primària es va dividir en 8 grups. Cada grup va fer 4 activitats diferents: a recipe, a science experiment, an act-out and a playground game.

Es va aprofitar el projecte interdisciplinar que fa l’escola sobre els jocs i el pati i altres activitats que s’han anat treballant al llarg del curs.

La professora d’anglès Rosa Mª Garcia va ser la coordinadora de totes les activitats del dia.

Els i les alumnes de l’INS Marta Estrada van col·laborar amb activitats realitzades per l’alumnat durant la primera hora del matí.