PLA DE COMUNICACIÓ DIGITAL DE CENTRE

El seminari TAC hem reflexionat i debatut la necessitat d’aquest pla de comunicació i les dificultats que comporta.

Tots els centres tenim una imatge digital com a centres tan si volem com si no volem.

El pla de comunicació digital de centre pretén crear consciència de la imatge que estem projectant, de com ho estem fent i perquè ho fem.

En aquest moment els formats que més estem utilitzant són els entrons WEB, els blocs, canals de youtube, i correu electrónic.

La missatgeria instantània i  les xarxes social són un repte i un punt calent de comunicació que ens representen un gran impacte però al mateix temps uns riscos que cal tenir ben present.

Dels nostres centres educatius @InstitutPolinyà i @escolajosepgras tenen una presència important a la xarxa mitjançant el twitter. Aquests centres  mostren i fan visibles les activitats que passen a les aules fent la seva tasca educativa més transparent.

GUIA RÀPIDA del Pla de Comunicació Digital

Proposta : Pla de comunicació digital de centre

INFONODES

Les plataformes digitals les podem utilitzar als centres com a eines per treballar el llenguatge periodístic amb l’alumant. El Projecte de periodisme digital #InfoNodes (Quadern d’Estil) pot ser una eina .

Us animem a participar en el projecte:

1. Impulseu el treball de periodisme digital amb l’alumnat en el vostre centre, creant un espai al vostre Nodes, de notícies de l’entorn del centre, i fer de reporters de l’#InfoNodes. Entre tots els centres participants crearem una revista digital escolar, de forma col·laborativa, amb informacions de tot Catalunya.

Si el vostre centre està interessat en participar-hi us podeu inscriure en aquest formulari.

La inscripció en aquest projecte implica només el compromís de publicar al vostre Nodes notícies de l’entorn del vostre centre (barri, poble, ciutat) amb l’etiqueta #InfoNodes, fent de reporters de la revista digital escolar #InfoNodes.

La participació en aquest projecte podrà donar dret a certificat d’Innovació, en properes convocatòries de programes d’Innovació.