SERVEI COMUNITARI A PALAU-SOLITÀ DE PLEGAMANS

El Servei Comunitari és una acció que vol promoure que els alumnes de secundària experimentin i protagonitzin activitats de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

Aquest curs 2017-18 a Palau-solità i Plegamans l’han realitzat els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Ramon Casas i Carbó tot realitzant la seva activitat a Residencial Palau. Els alumnes de 3r d’ESO de l’escola Marinada han dut a terme les seves activitats al Centre “Els meus avis”, a Caritas, han fet i acompanyat la ruta històrica pel municipi en commemoració del 50è aniversari de la seva escola, i han tutoritzat als alumnes de 1r d’ESO del seu propi centre.

El dia 17 de maig a l’Auditori de la Masia de Can Cortès s’ha fet l’acte de reconeixement als alumnes que hi ha participat. En aquest acte l ‘Alcaldessa, Sra. Teresa Padrós, la Regidora d’educació i salut Sra. Carme Cabezas i l’inspector s’ ensenyament Sr. Josep Vallcorba els hi han fet entrega d’un diploma acreditatiu

Enllaç a la nota de premsa.

Ràdio Palau. Minut 10