ACTE DE RECONEIXEMENT SERVEI COMUNITARI DE CASTELLAR DEL VALLÈS

El Servei Comunitari és una acció que vol promoure que els alumnes de secundària experimentin i protagonitzin activitats de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i
posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat. Aquest curs 2017-2018 ha estat el tercer any en què s’ha impulsat aquesta iniciativa al municipi.

Aquesta iniciativa l’han dut a terme els alumnes de 3r d’ESO del col·legi El Casal, que han desenvolupat la seva activitat a l’entitat Suport Castellar, i els alumnes també de 3r de l’ESO de l’escola FEDAC Castellar en col.laboració amb l’Obra Social Benèfica.

El passat 6 de juny va tenir lloc l’acte de reconeixement públic del Servei Comunitari de Castellar del Vallès a l’Auditori Miquel Pont. L’acte es va iniciar amb una actuació a mans de la Coral Pas a Pas formada per membres de l’entitat Suport Castellar i els alumnes del col.legi el Casal que hi han col·laborat, i a continuació es va donar testimoni als alumnes i usuaris de les entitats que han participat en l’activitat d’enguany. Tot seguit es va fer el lliurament de diplomes als alumnes participants a mans de l’Alcalde de Castellar del Vallès, Ignasi Giménez, i l’Inspector d’Ensenyament Joaquim Núñez. Entitats, centres i alumnat coincideixen en la importància de participar en aquest projecte, que omple generosament la vida d’altri i ens enriqueix com a ciutadans.

L’Actual de Castellar del Vallès, va publicar aquest article sobre el Servei Comunitari al municipi.

Ens tornarem a trobar el proper curs per fer el reconeixement als nous projectes, noves experiències, aliances, complicitats i aprenentatges.

FOTOS ACTE