Cantem 10 anys!

Us convidem a deixar-vos portar per aquest petit vídeo que mostra les veus dels més de 350 nois i noies que participen en la X Trobada del CANTEM. Podreu gaudir de la cantata El Saltacontes del compositor Dani Coma.

La companyia ” El confit” ens presenta la història d’un nen que vol viure dins dels contes; un cop ho aconsegueix ha d’esbrinar quina serà la seva tasca. Al Saltacontes doncs, l’acompanyaran tot els personatges que coneixem dels contes més tradicionals…. Si escolteu les veus dels cantants segur que podreu apreciar tot el que s’amaga al darrera: la preparació de l’activitat, els dies d’assaig, la il·lusió, els nervis d’abans de l’actuació… Ara el somni de tots els que formem part d’aquest projecte és que compartiu amb nosaltres aquesta experiència que, de segur, ens farà gaudir, prepareu-vos, doncs, a escoltar les nostres veus.

PRIMERA SESSIÓ:

Escoles Participants: Escola Emili Carles Tolrà, Escola Sant Esteve, Escola el Sol i la Lluna,  FEDAC Castellar i Escola Bonavista.

SEGONA  SESSIÓ

Escoles participants: escola Mestra Pla, escola Joan Blanquer escola 11 de setembre ( Sant Quirze del Vallès), escola  Can Sorts ( Sentmenat),

GRÀCIES MESTRES!