Redissenyem les reunions amb les famílies?

Amb el repte Com podem redissenyar la primera trobada amb les famílies per millorar el seu compromís amb l’educació dels alumnes al centre?, Educació Demà de la Fundació Jaume Bofill fa una crida per trobar centres educatius que desitgin repensar les trobades amb les famílies, amb l’objectiu d’elaborar propostes i solucions dirigides a generar una nova relació entre famílies i professorat.

Què es proposa?

1. Iniciar un procés intern de reflexió i acció al vostre centre educatiu comptant amb assessorament.
  2. Implementar un nou format de reunió d’inici del curs 2017-18 amb les famílies.

Com participar-hi?

• Si sou un centre educatiu que ja heu repensat les reunions d’inici de curs, o heu experimentat un nou format de trobada amb les famílies, compartiu la vostra experiència! (doneu-vos d’alta al mapa Qui és qui)
  • Si esteu interessats en presentar-vos a la crida, ompliu el Formulari de participació i llegiu atentament les Bases de la Crida Redissenyem la reunió amb famílies. Termini: 19/06

Per a més informació podeu contactar amb Roser Argemí: rargemi@fbofill.cat

Al vídeo l’acte de presentació de la crida feta el 27 d’abril, trobareu més informació sobre la proposta i tres experiències molt interessants que us poden servir d’inspiració.

• Cristina González i Alberto Esteban, equip directiu de l’Institut Escola Daniel Mangrané de Jesús, Tortosa (minut 29:05)
  • Dolors Gibert de l’Escola Samuntada, de Sabadell (minut 42:05)
  • Susagna Gonzàlez  de l’Escola El Despujol, de Les Masies de Voltregà (minut 56:30)