Visita del Consorci de llengua de les Illes i del País Basc

Aquest setembre van venir a l’Escola Escursell i Bartalot de Ripollet dues formadores del Consorci de Llengua de les Illes Balears i un investigador del País Basc, volien conèixer de primera mà la tasca que s’està desenvolupament a l’aula d’acollida del centre. Les mestres de l’aula i l’assessora ELIC els van explicar amb detall el seu dia a dia, els van ensenyar diferents materials didàctics i van explicar com es treballa el català com a segona llengua.

Recursos amb enginy per a treballar les emocions

L’Escola Escursell segueix una línia de treball emocional amb tots els alumnes, en la qual l’aula d’acollida juga també un paper important: l’aula és un espai obert als alumnes, hi troben amb diversos materials que els ajuden a gestionar alguns estats emocionals de forma positiva.