Bowling MarHovs

Treball realitzat conjuntament per Maria Martí Llorca i Asya Hovsepyan, INS Rovira-Forns. Tutora del projecte: Montserrat Pagès.

Qui són les autores?

Asya Hovsepyan, nascuda a Erevan, Armènia, el 13 de maig de 2000

Vaig néixer a Armènia, a Erevan; ara visc a un poble anomenat Santa Perpètua de Mogoda —Barcelona—, on he cursat els meus estudis preescolars, primaris, secundaris i ara estic estudiant el batxillerat tecnològic, ja que en un futur m’agradaria cursar alguna carrera universitària com una enginyeria o una arquitectura. M’agrada molt llegir, sobretot llibres de terror, i escoltar música de tot tipus, com els Eagles i Fleetwood Mac.

Maria Martí Llorca, nascuda a Mollet, 12 de juliol de 2000

Em dic Maria, ara mateix tinc 17 anys. He nascut a Mollet i visc a Santa Perpètua de Mogoda. Sóc estudiant de 2n batxillerat científic-tecnològic a l’Institut Rovira Forns, ja que m’agradaria en un futur estudiar arquitectura. En un futur m’agradaria estudiar també alguna carrera relacionada amb disseny, ja que m’agrada molt dibuixar. Les meves aficions en el temps lliure són fer esport i escoltar música de tot tipus.

Resum del treball Bowling MarHovs

Bowling MarHovs és una edificació situada a un dels barris més allunyats del centre del poble de Santa Perpètua de Mogoda, Can Filuà, que consta d’una sala de bitlles, un bar, espais per a nens amb jocs, un restaurant i una cocteleria.

L’objectiu que ens vam plantejar al principi del nostre treball va ser cobrir alguna necessitat o carència amb aquest edifici que realitzaríem pas a pas amb les característiques arquitectòniques de diferents arquitectes, Leon Battista Alberti i Philip Johnson.

El treball consta d’una part teòrica per conèixer millor el poble i altra part més pràctica que són els plànols en 2D realitzats en AutoCad i la maqueta 3D de l’edifici en SketchUp.

El més interessant del nostre treball, a causa de les ambicions professionals que tenim —fer arquitectura o disseny— va ser aprendre a fer servir els programes de disseny assistit per ordinador, amb els quals vam aconseguir recrear la maqueta virtual en 3D.