Acte d’inauguració del nou curs escolar 2017-2018

El passat dimarts 5 de setembre va tenir lloc a l’auditori “Els Costals” de Castellbisbal, l’acte d’inauguració del curs escolar 2017-2018, amb la participació dels alcaldes dels dos municipis, Ana María Martínez i Joan Playà, la regidora d’Educació de Castellbisbal, Melania Solís, i  de la directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament al Vallès Occidental, Carme Vigués.

Us volem agrair a tots i totes la vostra assistència fent, una vegada més, de la conferència inaugural un èxit de participació, i en especial a l’Ajuntament de Castellbisbal per la seva acollida.

L’acte va comptar amb la intervenció d’en Jordi Collet, professor de Sociologia de l’Educació a la Universitat de Vic-UCC, que va pronunciar la conferència Escola, famílies i comunitat: la perspectiva imprescindible per educar avui.

Enllaç a la nota de premsa de rubitv.cat