L’ESCOLA MACIÀ COMPANYS CELEBRA L’ “ENGLISH DAY”

Del 14 al 18 de maig hem celebrat els English Days a l’Escola Macià-Companys. Durant aquests dies s´han realitzat diverses activitats en anglès fora del context habitual de l’aula, on l’alumnat de tots els nivells ha participat d’unes tasques més vivencials, cooperatives i dinàmiques.

Entre altres, l’alumnat va assistir a la representació d’una obra teatral, diferent per a cada cicle, segons l’edat i el nivell, i realitzada per la companyia ART&SHOCK.

També, vam esmorzar seguint els passos d’una recepta en anglès, mentre que a infantil van elaborar una “healhy fruit salad”, a primària van preparar un “Sandwich” amb tots els seus ingredients.

Continuant amb les activitats, els més petits van ser el públic d’una divertida sessió de cinema de dibuixos animats amb pantalla gegant i crispetes incloses.

Referent a les activitats musicals, durant tota la setmana els grans van treballar diferents cançons i la biografia d’un cantant d’última moda; i infantil, amb el taller “Music & Creation” i diferents materials plàstics, van plasmar en un paper tot allò que els inspirava la música d’aquest artista.

No obstant, l’activitat estrella fou la tarda que vam fer un “Escape room”, on l’alumnat de primària, repartits en grups de nens i nenes des de primer fins a sisè, havien de resoldre diferents enigmes per poder arribar a l’activitat que els anunciava que havien resolt satisfactòriament totes les proves. Els enigmes incloïen posar a prova coneixements culturals de diferents països de parla anglesa com Irlanda, Estats Units, Austràlia i el Regne Unit.

També des de l’àrea d’educació física i psicomotricitat es va participar a  les jornades, on durant tota la setmana vam practicar el baseball i altres jocs populars anglesos.

Podeu llegir més a la web del centre.

Departament de llengua anglesa

Escola Macià-Companys