IX Mostra de música Infantil i Primària. PCSE.

Per novè any consecutiu i dins del XVIII Programa Comarcal de Suport a L’Educació, ha tingut lloc la Mostra de Música d’Infantil i Primària. (Vegeu el programa).
L’esdeveniment va tenir lloc el passat 19 d’abril, al Teatre Ateneu de Tàrrega, a les 10.30 h. i va comptar amb la participació dels següents centres educatius de la comarca:
Escola Santa Creu (Anglesola)
Escola Valeri Serra (Bellpuig)
Escola Guillem Isarn (La Fuliola)
Col·legi Mare de Déu del Socós (Agramunt)
ZER Ondara (Tornabous, Barbens)
ZER Espernellac amb l’ Escola El Terrall (Castellserà – Penelles – Bellmunt d’Urgell)
Escola Àngel Guimerà (Tàrrega)
Escola Jacint Verdaguer (Tàrrega)
Escola M. Mercè Marçal (Tàrrega)
CEE STA. Maria de l’ Alba (Tàrrega)
Hi van actuar uns 325 alumnes aproximadament.

Com a cloenda de l’actuació  es va realitzar un cant comú karaoke, “La llegenda de Sant Jordi” del grup Ambauka; i que l’alumnat de l’escola Àngel Guimerà va escenificar.

Totes les actuacions i representacions van ser d’un gran nivell, on ressaltava l’esforç de l’alumnat i dels / de les mestres implicats/des. A destacar la gran varietat en géneres músicals i danses representades.

Finalment agrair als responsables del teatre Ateneu per facilitar que l’esdeveniment es desenvolupés sense incidències, i per facilitar-nos tot el muntatge i materials emprats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *