Visites i tallers a l’Espai Guinovart i Lo Pardal (Agramunt)

Al llarg dels mesos d’abril i maig, els alumnes 3r de primària de cinc centres de la comarca: Vedruna Tàrrega, Guillem Isarn de la Fuliola, Santa Creu d’Anglesola i el Mª Mercè Marçal de Tàrrega,han gaudit dels tallers i visites a l’Espai Guinovart i Lo Pardal d’Agramunt.

Les guies dels museus han fet un didàctic i apassionant recorregut per les diferents  obres de Josep Guinovart i de Guillem Viladot . A més, els alumnes han realitzat una interessant activitat en la que han utilitzat els mateixos materials que Josep Guinovart  feia servir a les seves creacions. Els resultats han estat fantàstics!.

Aquesta visita ha format part del Pla Comarcal de Suport a l’Educació , organitzat pel Consell Comarcal i els Serveis Educatius de l’Urgell.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *