Tàrrega acull l’acte de lliurament del Premi Sambori Òmnium Terres de Ponent

Ens complau anunciar-vos que Tàrrega acollirà l’acte de lliurament del Premi Sambori Òmnium 2018 de la Demarcació Terres de Ponent, coorganitzat per les seus d’Òmnium Lleida-Ponent i Segarra-Urgell. Tindrà lloc el proper dia 6 d’abril, a les 19 h, al Servei Educatiu de l’Urgell.
Aquest dia es donaran a conèixer els guardonats d’aquest concurs de narrativa escolar els treballs dels quals passaran directament a participar a la gran final del Premi Sambori Òmnium Catalunya, que se celebrarà el proper 24 de maig a Barcelona.

El Premi Sambori abasta el conjunt de territoris de parla catalana i té com a objectius promoure la participació en un projecte comú d’alumnes i centres, fomentar l’ús i prestigi del català en l’àmbit escolar tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres.
Aquest acte, organitzat per Òmnium Segarra-Urgells, comptarà amb l’actuació d’Eduard Boleda amb la seva obra “Up a Up. El mètode”.

Us convidem a assistir-hi i donar suport a tots els petits i joves, escriptors del futur.

Cliqueu a la imatge per veure el programa ampliat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *