Preinscripció cursos d’anglès EOI online a la IOC

aL’EOI IOC és l’oferta educativa de les Escoles Oficials d’Idiomes d’anglès no presencial en la modalitat online, integrada a l’Institut Obert de Catalunya per tal de facilitar l’extensió de l’oferta per tot el territori i garantir la qualitat dels ensenyaments.

Es poden cursar dos mòduls per curs acadèmic: del setembre al gener i del febrer al juny

L’EOI IOC, com a Escola Oficial d’Idiomes, gestiona i administra les proves per obtenir els certificats oficials següents:

• Els mòduls 1A, 1B, 2A i 2B corresponen al nivell bàsic d’anglès de les EOI (A2 del MECR)
  • Els mòduls 3A i 3B corresponen al nivell intermedi d’anglès de les EOI (B1 del MECR)
  • Els mòduls 4A , 4B, 5A i 5B  corresponen al nivell avançat d’anglès de les EOI (B2 del MECR)

Preinscripció i test de nivell online : Del 4 de maig a les 10.00h fins a l’11 de maig a les 22.00h

Matrícula online : Del 18 de maig a les 10.00h fins al 29 de maig a les 22.00 h

Preu  per cada mòdul : 137,50 euros + 43 euros per l’ús de la plataforma interactiva My Oxford English

Més informació clicant el següent enllaç