Lliurament dels Premis Sambori d’Omnium Cultural i Enric Farreny

El divendres 6 d’abril a les 19h va tenir lloc l’acte de lliurament de Premis Sambori Omnium demarcació Terres de Ponent i coorganitzat per les seus d’Òmnium Lleida-Ponent i Segarra-Urgell.

Aquest mateix dia també es va fer entrega dels premis Enric Farreny de poesia propis d’Òmnium Lleida-Ponent.

L’acte va ser tot un èxit, tant pel nombre d’assistents al mateix, com pel nombre de participants en el concurs Sambori de narrativa escolar. En l’edició anterior van participar, al Sambori Terres de Ponent (ja que encara no existia Òmnium Segarra-Urgell), 27 centres amb 124 treballs, cinc dels quals eren centres de l’Urgell i de La Segarra. Enguany a la Demarcació Terres de Ponent (que inclou Lleida-Ponent i Segarra-Urgell), han participat 32 centres amb 178 treballs, 12 dels quals són de la Segarra-Urgell amb 70 treballs realitzats. En xifres, això suposa un increment de participació del 60%, aproximadament.

Felicitats a tots els /les participants per la qualitat dels treballs i enhorabona als guanyadors /es.

En aquest enllaç trobareu la relació d’alumnat premiat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *