Jornada: el futur de l’escola rural a Catalunya

El Secretariat d’Escola Rural de Catalunya acull mestres d’escola rural de tot el país, i el Grup Interuniversitari de l’Escola Rural agrupa professorat d’universitats d’arreu del país; ambdós  vetllen per integrar l’educació rural en els plans d’estudi de la formació inicial de mestres.

En els darrers dos anys s’ha impulsat un procés participatiu per recollir la veu dels diferents actors relacionats amb l’educació i el món rural d’arreu del país i així fer una anàlisi al voltant de la realitat actual i els reptes de futur.

El dissabte, 25 de novembre s’ha organitzat una jornada a Tarragona, al Campus Catalunya. Universitat Rovira i Virgili. Av. Catalunya, 35.

És una trobada oberta a mestres, familiars i tota la comunitat educativa i local dels pobles del país.

Per inscripcions, els docents cal que complimentin els dos formularis:
Inscripció general
Inscripció docents