Jornada de Zones Escolars Rurals a Verdú

Aquest dimecres 28 de juny, a la Sala Abat Copons del Castell de Verdú, s’ha realitzat la Jornada de Zones Escolars Rurals, que ha comptat amb un centenar d’assistents.

Els actes han començat amb la intervenció de la Carme Ortoll, Directora General d’Educació Infantil i Primària,que ha parlat del present i de les perspectives de futur de l’escola rural a Catalunya.

A continuació, ha intervingut la Núria Aragonès, Inspectora referent de l’àmbit rural,que ha presentat un informe d’Inspecció sobre diferents aspectes i indicadors de les Escoles Rurals del territori.

Posteriorment, després de fer un descans i una visita a l’espai expositiu CEIER situat a l’escola Tomàs Pellissó, ha sigut el torn del Miquel Payarò, Professor de la UdG i mestre d’escola rural,que ha explicat diferents formes d’organització i metodologies a implantar a les aules, als centres i a les ZER.

Darrerament, a les 14h, el Director dels Serveis Territorials de Lleida, Miquel Àngel Cullerés, ha realitzat la cloenda de l’acte.

Podeu consultar aquí el programa  de la Jornada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *