Full informatiu núm 72 – maig 2017

Programa Integral “Obrint Portes”

op

La Fundació la Solana de Tàrrega i l’Institut Municipal d’ Ocupació (IMO) organitzen la primera edició d’aquest programa que  ofereix: serveis personalitzats d’orientació, tutorització, serveis de coneixement de l’entorn productiu, i formació.

Beneficiaris:  joves menors de 30 anys, inscrites al Sistema de Garantia Juvenil, en situació d’atur i amb estudis superiors.

Inscripcions: fins el  18 de maig         Més informació i inscripcions

Jornada internacional de formació “Aplicacions d’ aprenentatge de la llengua estrangera a l’FP”

jornada

Lloc: IES Caparrella (Partida Caparrella,98 Lleida)     Ubicació

Data: 18 de maig   de  9:00 a 18:00 h     Programa de la jornada

Adreçada a tots els professionals de l’educació  interessats en la didàctica de les llengües estrangeres, en l’FP .

Organitzada pels els Serveis Territorials d’Ensenyament a Lleida,  l’Ajuntament de Lleida, l’Escola d’Hoteleria, l’INS Caparrella i l’INS Escola del Treball, amb el Landkreis d’Osnabrück (Alemanya)

La inscripció a la jornada és gratuïta i es pot fer al següent enllaç

Trobada EDcamp rural a Verdú

verdu

Trobada de mestres i professors de les comarques de Lleida que pretén reflexionar i compartir propostes i experiències educatives sobre l’escola rural, l’escola de les “3ps” petita, pública i de poble.

Data: dissabte 20 de maig        Hora: 9:30 – 13.30h

Lloc: Plaça Bisbe Comelles nª 11 A, Verdú     Ubicació

Clica el vídeo per conèixer què es una EDcamp.  Inscripcions

Obert període d’inscripció Camps i Entorns d’aprenentatge (del 15 al 31 de maig)

ff

El període d’inscripció als camps i entorns d’aprenentatge pel nou curs 2017-2018 és del 15 al 31 de maig de 2017.

Trobareu tota la informació sobre el procés d’inscripció al següent web

Consulteu els diferents Camps i entorns d’aprenentatge de tota Catalunya clicant el següent enllaç

Activitat “Constel·lant l’impossible” a l’Espai Guinovart

zz

Celebració del dia Internacional dels Museus amb un taller gratuït obert a tot el públic familiar.

Lloc: Espai Guinovart Agramunt         Consulta la ubicació aquí

Data: Dissabte 20 de maig  de 17 a 19h de la tarda

Més informació clicant el següent enllaç

Cursos online del MECD per a professors

BC

Obert el termini d’inscripcions al segon torn dels cursos online de l’INTEF ( Institut Nacional de Tecnologies Educatives i Formació del Professorat)

17 cursos gratuïts en format moodle que contribueixen a desenvolupar la competència digital docent.

Inscripcions: fins el 23 de maig          Més informació i inscripcions

2ª Trobada Pedagògica de Biblioteques escolars

x

Lloc: Institut Eugeni d’Ors (Av. Maresme 192-212, Badalona) Consulteu la Ubicació

Data: dimarts 30 de maig de 9:00 a 14:30h       Programa

Oberta la inscripció de la 2a Trobada Pedagògica de Biblioteques Escolars de Catalunya, que aquest any girarà al voltant del treball en xarxa.

Inscripcions: obertes fins al 25 de maig.  Inscriu-te clicant l’enllaç

edició Benvinguts a Pagès

pagès

Del 3 al 5 de juny arriba la segona edició de Benvinguts a Pagès, unes 250 explotacions agrícoles i ramaderes escampades per tota Catalunya, obriran les seves portes de manera gratuïta perquè totes les famílies aneu a conèixer on neix i com es fa allò que mengem.

Consulta el mapa de’explotacions que es poden visitar

Més informació i planificació de les visites clicant el següent enllaç

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *