Full informatiu núm 71 – maig 2017

Projecte Leader FER.CAT: ensenyant a empendre a les escoles rurals

16 Projecte que neix amb  l’objectiu d’ iniciar  l’emprenedoria a  les escoles rurals  a través de FER.CAT.

Els materials didàctics d’aquest projecte es poden trobar a la pàgina web www.futursempenedors.cat i van dirigits a cinquè de primària.

Més informació i formulari d’inscripció clicant el següent enllaç.

Programa ARGO!nautes:
ajuts per a sortides escolars

22 ArGO!nautes és un programa d’ajuts a les sortides escolars als espais patrimonials catalans amb ’objectiu de fer accessible el patrimoni cultural a tots els nens i nenes de Catalunya.

Adreçada als centres educatius públics situats en entorns socials i econòmics desafavorits.     Més informació aquí.

33è Saló del llibre a Infantil i Juvenil a Mollerussa

0 Mollerussa,  del 2 al 14 de maig.

Es podran fer visites escolars, amb cita prèvia concertada.Durant les visites escolars, els nens i nenes assistents podran conèixer un escriptor o il·lustrador.
Es faran tres sessions diàries: a les 9.30, a les 11 i a
les 15.30 h.Podeu accedir al Programa de les activitats, clicant el següent enllaç.

4ª Trobada Pedagògica del Saló del Llibre Infantil i Juvenil a Mollerussa

29 Dia: dissabte 6 de maig.

Hora: de 9h a 14h.

Lloc: Teatre l’ Amistat de Mollerussa.

Accediu al Programa de l’activitat clicant aquí.

Presentació Projecte Jump Math

jumpok Presentació Projecte Jump Math

Dia: dimecres 10 de maig

Hora: 17.30 – 18.30h

Lloc: Servei Educatiu de l’ Urgell

Inscripcions fins el 8 de maig. Formulari d’inscripcions

Premis X(p)rimenta

26 Adreçat  a primària, secundària, i batxillerat/cicles formatius.

Els vídeos guardonats es poden incorporar a la Base de Dades d’experiments del portal Recerca en Acció que, actualment, ofereix 140 propostes d’experimentació de tots els nivells educatius.

Termini : 10 de maig de   Bases i inscripcions.

Trobada ED-Camp a  Verdú

verdu Trobada de mestres i professors de les comarques de Lleida  que pretén reflexionar i compartir propostes i experiències educatives sobre  l’escola rural, l’escola de les “3ps” petita, pública i de poble.

Data: dissabte 20 de maig       Hora:  9:30 – 13.30h

Lloc: Plaça Bisbe Comelles nª 11A, Verdú

Inscripció: Més informació i inscripcions.

Nova Maleta pedagògica NanoKit 2.0

NanoKit2 Material de laboratori per treballar competencialment la Nanotecnologia i la Nanociència a ESO i Batxillerat.

Aquest NanoKit consta d’una col·lecció de materials, productes i reactius acompanyats de les corresponents fitxes i activitats per a fer un nanotast a l’aula.Consulta el contingut  clicant el següent enllaç.

Consulta el canal de Nanoeduca on podràs trobar vídeos de diferents experiments fets amb el Nanokit.

Maleta en préstec actualment. Contacta amb el nostre CRP i et presentarem el Nanokit

Nova maleta  pedagògica de cinema

mm  Proposta didàctica de la Filmoteca de Barcelona  té com a finalitat alfabetitzar en la cultura audiovisual als més joves, així com donar a conèixer i revalorar el patrimoni fílmic i cultural. es treballen els suports fílmics, els gèneres cinematogràfics i els oficis del cinema.

Maleta en préstec actualment. Contacta amb el CRP i et farem una presentació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *