Full informatiu nº 75 – setembre 2017

Oferta formativa PFZ Urgell

Inscripció del 12 al 26 de setembre

Enllaç a les activitats formatives

Projecte Comú de Lectura: Roald Dahl

Des de Biblioteques Escolars del ST a Lleida  s’impulsa el Projecte Comú de Lectura per al proper curs 2017-2018.

Es farà durant un curs escolar i es treballarà les obres de l’escriptor Roald Dahl.  És un projecte obert i es pot triar qualsevol  novel.la o conte d’aquest autor. Hi ha la voluntat d’obrir aquest PCL a diferents llengües (català, castellà, anglès, francès…)  i a tots els nivells educatius (des de l’Escola Bressol fins a l’ ESO).

Es proposen alguns temes: l’autoestima, relacions néts-padrins, bo vs. dolent, gran vs. petit, la màgia, els somnis…

Cloenda final (mes d’abril 2018), on es farà una marató literària. Els protagonistes seran els alumnes dels centres participants.

Enllaços interessants: Roald Dahl GO , CESIRE (CIREL) , Roald Dahl oficial (contes, material i activitats en anglès).

Dia Mundial de l’Alzheimer (21 setembre)

Dia 21 de setembre

Agramunt, Bellpuig, Tàrrega, Sant Martí de Maldà.

Consulteu el programa d’activitats. Del 18 al 30 de setembre.

MARATÓ 2017. 26a edició

Dedicada a : MALALTIES INFECCIOSES

Inici campanya conferències als centres: Octubre (del 16 d’octubre al 17 de desembre.

Per alumnat entre 12 i 18 anys. En grups de mínim 25 alumnes.

Petició del tallers i/o conferències a: l’oficina de Treball, Afers Socials i Famílies més propera.

Més informació a la web de Treball i afers socials , trucar al telèfon 012 o consultar la pàgina web de la Fundació La Marató de TV3, www.tv3.cat/marato

La campanya inclou el Concurs Pinta La MaratóBases del concurs.

Valors en una societat canviant: Educar en xarxa.

Us convida a participar-hi amb les vostres experiències i investigacions en l’àmbit de l’educació.

Se celebrarà els dies:  2, 3 i 4 de novembre de 2017 a Lleida, a la seu de l’Institut d’Estudis Ilerdencs.

Més informació sobre el congrés a: http://educarenxarxa.cat/ca

Tramesa de propostes i pòsters fins el dia 18 de setembre de 2017 a través del correu: comunicacions@educarenxarxa.cat

Arborètum -Vallcalent. Jardí botànic de Lleida i Centre de Fauna Vallcalent

Visita guiada / taller combinada dedicada al món dels éssers vius (flora i fauna).

Obriu el PDF per obtenir més informació.

UNITAT DE FORMACIÓ DEL PROFESSORAT D’INFANTIL, PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA

Institut de Ciències de l’Educació.  Campus de Cappont.

Com ho veig? 1a Mostra de videocàpsules

Proposta des del CRP de LLeida: Mostra de videocàpsules

Adreçada a joves d’11 a 18 anys dels centres educatius de les terres de Lleida.

Organitzada per la FaPaC de Lleida i l’Observatori Lleida Pantalles del qual aquest CRP en forma part.

La Mostra va estretament lligada a la Jornada “Entorns digitals i dispositius mòbils” que se celebrarà el dissabte 11 de novembre a Lleida.

Cursos Extensius d’anglès EOI i places a IOC (2017-2018)

Cursos organitzats pel Departament d’Ensenyament.

Termini de sol·licitud:  el dia 14 de setembre

• Cursos d’anglès de nivells 4t, 5è i C1 a les escoles oficials d’idiomes
  • Cursos d’anglès de nivells 3r, 4t i 5è a l’IOC per a professorat.

Sol·licitud i informació a la pàgina de la XTEC,

Cal disposar d’usuari i contrasenya XTEC actualitzats. Trobareu la informació a: http://xtec.gencat.cat/ca/at_usuari/gestio/

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *