Full informatiu nº 74 – juliol 2017

V Premi Escola,agricultura i alimentació ecològica

4

Convocatòria del V Premi Escolaagricultura i alimentació ecològica .Es poden presentar projectes, experiències i materials d’aquesta temàtica que hagin permès la millora de l’aprenentatge competencial de l’alumne.

Primer premi consistent en un guardó d’autor i 1.250 €, Segon premi  1.000, Tercer premi  750 €.

El termini és el 15 de juliol             Bases del premi i inscripció

Premi Participa a l’escola

eee

Adreçats als centres de primària o secundària  que hagin dut a terme experiències de participació a l’escola que contribueixin a l’apoderament dels i les alumnes en la gestió i la vida dels centres.

El Premi Participa a l’Escola 2017 està dotat amb 5.500 euros i un diploma de reconeixement per la tasca realitzada.
El termini és el 31 de juliol             Bases del premi i inscripció

Projectes amb espurn@

espurna

Projecte multidisciplinar ,iniciativa de l’ICE i de la UAB,adreçat a mestres i professors d’infantil, primària i secundària que en base al treball en projectes col·laboratius en xarxa, integra metodologies i dinàmiques adreçades a la millora qualitativa de l’Escola.

Els tres projectes  són: English Tales, Divermath i Cadàvers Exquisits creats per la Sandra Martí i la Rosa Soler.

Clica aquí per inscriure’t a les propostes del curs 17-18. Més informació.

IV Escola d’estiu de directors

escolaestiu

AXIA organitza la IV edició de l’Escola d’Estiu de Directors, amb una nova proposta formativa ,lideratge innovador: team coach
Data: 5,6 i 7 de juliol     Lloc: Institut del Teatre (Barcelona)    Ubicació

Informació i inscripció a través de la pàgina web: www.axia.cat

Activitat reconeguda pel Departament d’Ensenyament amb 15 hores de formació directiva.

Conferència:”La participació de l’alumnat de secundària”

dixit

Conferència: “La participació de l’alumnat en els centres de secundària: una eina 3D per a debatre, dinamitzar i decidir”

Data: 05 de juliol de 2017, a les 10h

Lloc: Institut Torrevicens de Lleida: Avda. de Torrevicens, 3  Ubicació

Inscripció aquí: Places limitades.  Més informació clicant el següent enllaç

Recull de publicacions gratuïtes sobre l’educació digital

full

Recopilació de llibres i revistes digitals en formato PDF publicades per a ser utilizades per docentes i alumnes interessats en l’aplicació de les TIC a les aules.

Les publicacions han estat descarregades legalment d’internet, son de lliure distribució i publicades amb el permís dels seus autors.

Clica el següent enllaç per accedir a la biblioteca digital.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *