Final territorial dels IV Jocs Florals de Catalunya

Unes dues-centes persones han assistit aquest divendres 2 de juny, a l’entrega de premis als finalistes territorials de Lleida,dels IV Jocs Florals Escolars de Catalunya.

L’acte es va celebrar a la Sala d’actes del Servei Educatiu de l’Urgell i va comptar, entre altres, amb la participació de dues alumnes de l’Escola Municipal de música de Tàrrega, que van oferir una emocionant  actuació amb els seus respectius cellos.

A l’acte hi havia presents finalistes de 7 categories. Finalment, els guanyadors  han estat els alumnes següents:

Categoria A. Mariona E.S. Escola Espiga (Lleida)
Categoria B. Marc G. G. Escola els Planells (Artesa de Segre)
Categoria C. Aridana C.S. Escola Albirka (Arberca)
Categoria E. Jan F.G. INS Josep Vallverdú (Les Borges Blanques)
Categoria F. Aiyana B.M. INS Josep Vallverdú (Les Borges Blanques)
Categoria G. Lucía S.S. Col·legi Episcopal Mare de Déu de l’acadèmia (Lleida)
Categoria H. Julia H.T.,Nora R.T.,Irati R,Arantza V.,Beth S. Escola Garona (Vielha)

Us desitgem molta sort per la fase final que es celebrarà a Barcelona el proper dissabte 17 de juny.