The Fonix. 11è. Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya

THE FONIX, és un concurs escolar d’anglès dissenyat per afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa dels alumnes de primària, secundària i batxillerat i dels alumnes dels centres d’educació d’adults. La participació en el concurs es fa exclusivament a través del centre on l’alumne està matriculat.

Inscripció oberta del 4 desembre 2017 al 30 gener 2018

Nou format

Després de celebrar 10 edicions del concurs enguany estrenen un nou format que s’organitza en dues fases i incorpora els següents aspectes:

1. El desenvolupament del pensament crític i reflexiu.

2. La resolució de problemes i la cerca de solucions creatives.

3. La utilització d’entorns digitals i la comunicació transmèdia.

4. El treball dels valors relacionats amb temes ètics fixats per la UNESCO 2030 per al desenvolupament sostenible, l’equitat, la solidaritat i la cohesió social.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *