|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
-
1/2 (26).- ZER: Educació transformadora
1/2 (26).- ZER: Educació transformadora 04/04/2018 ZER SOLSONÈS
Horari de 15:30 a 18:30 h.
Més detalls...
•
|
5
-
5/6 (19).- INS: XCBT
5/6 (19).- INS: XCBT 05/04/2018 Institut Públic Francesc Ribalta, Carrer Francesc Ribalta, 0, 25280 Solsona, Lleida, Espanya
Més detalls...
-
6/9 (18).- Set: XCBT
6/9 (18).- Set: XCBT 05/04/2018 Escola Setelsis, Av. Cardenal Tarancon, 20, 25280 Solsona, Lleida, Espanya
Més detalls...
• •
|
6
|
7
|
8
|
9
-
3/5 (12).- PAR: E. anglès LLar infants
3/5 (12).- PAR: E. anglès LLar infants 09/04/2018 Parvum Arrels, Pujada del Seminari, 0, 25280 Solsona, Lleida, Espanya
Més detalls...
•
|
10
|
11
-
3/3 (03).- SI: Minitallers TAC
3/3 (03).- SI: Minitallers TAC 11/04/2018 Si Sant Llorenç de Morunys
Més detalls...
•
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
-
8/8 (22): GT Mirada inclusiva al Solsonès
-
4/6 (17).- ZER: XCBT
4/6 (17).- ZER: XCBT 18/04/2018 ZER del Solsonès, Solsona
Més detalls...
-
2/2 (26).- ZER: Educació transformadora
2/2 (26).- ZER: Educació transformadora 18/04/2018 ZER SOLSONÈS
Horari de 15:30 a 18:30 h.
Més detalls...
• • •
|
19
-
7/9 (18).- Set: XCBT
7/9 (18).- Set: XCBT 19/04/2018 Escola Setelsis, Av. Cardenal Tarancon, 20, 25280 Solsona, Lleida, Espanya
Més detalls...
-
8/10 (15).- Vinyet: XCBT
8/10 (15).- Vinyet: XCBT 19/04/2018 Escola El Vinyet, Solsona
Més detalls...
• •
|
20
|
21
-
4/5 (12).- PAR: E. anglès LLar infants
4/5 (12).- PAR: E. anglès LLar infants 21/04/2018 Parvum Arrels, Pujada del Seminari, 0, 25280 Solsona, Lleida, Espanya
Més detalls...
-
5/5 (12).- PAR: E. anglès LLar infants
5/5 (12).- PAR: E. anglès LLar infants 21/04/2018 Parvum Arrels, Pujada del Seminari, 0, 25280 Solsona, Lleida, Espanya
Més detalls...
• •
|
22
|
23
|
24
|
|
26
-
8/8 (05).- VINY: Suport conductual positiu: Avaluació i abordatge dels problemes de conducta
8/8 (05).- VINY: Suport conductual positiu: Avaluació i abordatge dels problemes de conducta 26/04/2018 Escola El Vinyet
Més detalls...
•
|
27
|
28
|
29
|
30
|
|
|
|
|
|
|