La UB divulga – Toc-toc

toctoc1Des de la Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+i) de l’Àrea de Comunicació de la Universitat de Barcelona ens fan arribar informació del nou projecte de divulgació científica Toc-toc.

Toc-toc és l’onomatopeia que fa referència al soroll que sentim quan algú truca a una porta.

En aquest projecte, investigadors de la UB ofereixen xerrades temàtiques a entitats interessades en la divulgació de la recerca universitària.

Per rebre la visita d’un investigador@, els sol·licitants només han de fer «toc-toc» omplint el formulari.

• Qui pot demanar una sessió? Centres escolars, equipaments municipals, entitats, entre d’altres
  • On té lloc l’activitat? A les instal·lacions de l’entitat sol·licitant
  • Com es pot demanar una sessió? Escolliu al web del projecte quina xerrada voleu i ompliu el formulari

El projecte està organitzat per la Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+i), de l’Àrea de Comunicació de la UB, amb el suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia – Ministeri d’Economia i Competitivitat.