Participar al Mobile History Map

Mobile History Map (MHM) és un projecte pioner del programa mSchools que potencia el treball col·laboratiu amb solucions mòbils en l’àmbit de les Humanitats. Aquesta iniciativa parteix d’una nova aplicació mòbil de geolocalització que permet als alumnes crear contingut relatiu a punts d’interès propers al seu centre educatiu i desenvolupar les seves competències digitals.

MHM promou el bon ús de la tecnologia mòbil aplicada en matèries poc relacionades amb eines tecnològiques. El programa facilita que alumnes, professors i institucions col·laborin, documentin i creïn conjuntament continguts sobre el seu entorn mitjançant tecnologia mòbil, i que aquesta informació estigui a la disposició de tota la societat.

El projecte MHM està obert a la participacio de tots els centres d’educació primària i secundària de Catalunya i comptarà amb l’acompanyament i el suport tècnic dels Centres de Recursos Pedagògics i Camps d’Aprenentatge.

Pàgina oficial del Mobile History Map

Blog del Mobile History Map