Lectura literària de 0 a 18 anys. Orientacions.

Per tal d’acompanyar els docents en el desplegament del nou currículum a l’aula, el Departament d’Educació ha publicat tres documents d’orientacions per treballar l’educació literària en tots els nivells educatius.

2n d’ESO Avaluació de diagnòstic

L’avaluació de diagnòstic de l’educació secundària obligatòria té un caràcter formatiu i orientador per als centres, els docents, l’alumnat, les famílies o tutors legals i el conjunt de la comunitat educativa.
Durant el mes d’abril de 2024, l’alumnat de segon curs d’educació secundària obligatòria de tots els… Llegeix més»

8M, Dia Internacional de les Dones

Avui, divendres 8 de Març, és el Dia Internacional de les Dones i sota el lema que l’ONU proposa per aquest 2024 Invertim en les dones: accelerem el progrés, el Departament d’Educació proposa activitats que podeu treballar en aquesta data als vostres centres educatius… Llegeix més»

Instruccions per a l’ús dels mòbils als centres educatius

El Departament d’Educació ha establert unes directrius clares per assegurar que l’ús dels mòbils no interfereix amb el procés d’aprenentatge de l’alumnat i la convivència entre els membres de la comunitat educativa.
Aquestes directrius parteixen de les conclusions de l’informe del Consell d’Educació de Catalunya de… Llegeix més»

De nenes a científiques

La Universitat de Barcelona convida a les escoles de primària a participar en el concurs “De nenes a científiques”. Iniciativa que genera debat a les aules en el marc del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència #11F … Llegeix més»