MAGMA (MÀGia i MAtemàtiques)

Si vau assistir el curs passat al MAMBO, MAtemàtiques aMb BOmbolles, no us voldreu perdre aquest any el MAGMA, MÀGia i MAtemàtiques. Aquest any la jornada pretén explorar les possibilitats que ofereix la màgia en el món de l’educació matemàtica i la seva divulgació.
*… Llegeix més»

Els Premis Bibliotech criden a tots els centres educatius de Catalunya a visibilitzar les millors pràctiques de les seves biblioteques escolars

Recordes l’emoció d’endinsar-te en una biblioteca escolar envoltada de prestatgeries plenes d’històries per descobrir? Aquest moment màgic, on cada llibre és un portal cap a un nou món, és una experiència que tot infant hauria de viure. Malauradament, a Catalunya només el 58% de… Llegeix més»

Estimular el coneixement des de l’arquitectura

L’arquitectura està vinculada a les persones: habitem les nostres llars, carrers, barris, ciutats… Ens ajuda a entendre l’entorn i, alhora, a ser crítics per millorar-lo.
Conscients d’aquest paper vital, des del Centre Obert fomentem activament el coneixement de l’arquitectura entre els infants i joves.
Amb aquest objectiu… Llegeix més»

Flippity

Converteix fàcilment un full de càlcul de google en un conjunt de targetes flash en línia i altres coses interessants.
Plantilles a punt per usar!
Sigues creatiu, clica aquí