Demanda del pla de formació de zona 2024-2025

Els Plans de Formació de Zona (PFZ) són un recurs de formació al servei de la millora dels centres i el professorat d’una zona educativa, que pretenen donar resposta a les necessitats de formació d’uns ensenyants i d’uns centres per assolir uns objectius de millora i de canvi de:

• Les pràctiques docents.
  • L’organització i el funcionament dels centres educatius.

Llegeix més»

Cicle de xerrades: eines i recursos d’IA útils pels docents (6 Xerrades gratuïtes)

Cicle de xerrades: eines i recursos d’IA útils pels docents
En aquest cicle gaudirem de 6 xerrades que ens permetran descobrir com utilitzar eines i recursos d’IA a partir d’exemples pràctics i aplicacions reals. Descobrirem com podem incorporar les eines IA en la nostra pràctica docent.
Tenim l’honor de… Llegeix més»

XX Certamen de Lectura en Veu Alta 2024. Semifinals de Martorell

Escoles i instituts d’Abrera, Cervelló, Collbató, Esparreguera, Martorell, Olesa de Montserrat, Sant Andreu de la Barca, Sant Vicenç dels Horts i Vallirana, van participar el dia 20/03/2023 en les semifinals del XX Certamen de Lectura en Veu Alta que es va celebrar al Centre Cultural de Martorell.

Els alumnes d’aquestes escoles i instituts, en paraules del jurat, varen presentar un nivell de qualitat elevat, de manera que en algunes de les categories els va ser força complicat decidir qui passava a les semifinals. Els alumnes de la nostra demarcació, del Servei Educatiu Baix Llobregat VI, van quedar molt bé, ja que passen a la fase final del Certàmen en la categoria de Grumets Vermells els alumnes de: ESC Santa Maria de Cervelló, i en la categoria de Corsaris els alumnes de : INS Gabriela Mistral Llegeix més»

BATX2LAB: TR al Parc Científic de Barcelona

Vols que el teu alumnat faci les pràctiques del seu treball de recerca a un laboratori del Parc Científic de Barcelona?

S’engega la nova edició BATX2LAB 2024-2025 per portar l’alumnat de batxillerat al laboratori i tutoritzar els seus treballs de recerca!
El Programa BATX2LAB del Parc Científic de Barcelona (PCB) acull… Llegeix més»

MAGMA: MÀGia i MAtemàtiques. Inscripcions obertes

Si vau assistir el curs passat al MAMBO, MAtemàtiques aMb BOmbolles, no us voldreu perdre aquest any el MAGMA, MÀGia i MAtemàtiques. Aquest any la jornada pretén explorar les possibilitats que ofereix la màgia en el món de l’educació matemàtica i la seva divulgació.
27… Llegeix més»

Formacions gratuïtes al Museu de Matemàtiques de Catalunya

Us informem que el Museu de Matemàtiques de Catalunya ha creat diversos tallers de creació de materials manipulables per l’aula de matemàtiques de Primària o Secundària amb la següent estructura:

• 1 sessió presencial de 4 h.
  • 1 projecte de 6 h que inclou el disseny, la fabricació i… Llegeix més»