Concurs Student Adwards modalitat MHM

L’objectiu del concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map” és fomentar el treball col·laboratiu de l’alumnat dels centres participants a la plataforma de georeferenciació Mobile History Map, mitjançant el desenvolupament de continguts d’interès i premiar-ne les aportacions més reeixides.

L’enfocament del concurs d’enguany pretén promoure i potenciar el treball per projectes singulars, de qualsevol àmbit curricular i des de l’entorn més proper: al voltant del mateix centre o servei educatiu, la localitat, el barri i/o la comarca.

Bases del concurs