Bullying

Bullying. Una falsa salida para los adolescentes Autors: José Ramón Ubieto (ED.), Ramon Almirall, Lourdes Aramburu, Lidia Ramírez, Enric Roldán, Francesc Vilà.

Editorial: NED Ediciones. Barcelona, 2016

ISBN: 98-84-944424-6-9

El benestar a l’aula. Eines per a l’acció tutorial 1 i 2 Maria Carme Boqué, Mireia Codó, Margarita Escoll

Versió per descarregar en pdf

Prevenció dels maltractaments entrecompanys a l’escola Autors: M. C. Boqué (cord.), M. Albertí, A. Carulla, D. Sanahuja (Fundació Blanquerna Assistencial i de Serveis)

Versió per descarregar en pdf

Prevención del acoso escolar con educación emocional

Autors:Bisquerra, R. (Coord.), Colau, C., Colau, P., Collell, J., Escudé, C., Pérez-Escoda, N., Avilés, J. M., y Ortega, R. (2014).

Bilbao: Desclée de Brouwer

Proyecto Antibullying. Prevención del Bullying y el Cyberbullying en la comunidad

Autor: José María Avilés Martínez

Editorial: CEPE, 2015