Aula de Cinema a la Biblioteca Singuerlín-Salvador Cabré

El  projecte “Aula de Cinema” està organitzat per la biblioteca Singuerlín-Salvador Cabré i ESCAC ( Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya).

Ofereix quatre xerrades durant el curs. S’adreça al públic en general, però pot ser d’especial interès per al professorat i l’alumnat de secundària.

Objectius:

• Fomentar la lectura audiovisual i la consumició de l’art cinema.
  • Millorar la fluïdesa lectora, ampliant el camp d’apreciació d’un ingenu espectador a un profesional.
  • Donar a conèixer una altra carrera universitària i posterior sortida profesional.
  • Conèixer de primera mà professionals d’aquest àmbit.
  • Cohesionar diferents públics a partir d’un interès comú: el cinema,  i mitjançant l’activitat, canviar la mirada d’uns cap als altres (joves i adults 3a edat)
  • Compartir coneixements relacionats amb l’escola més enllaç de l’àmbiteducatiu.
  • Vincular els tres tipus de batxillerats mitjançant el cinema: Artístic + escènic; Tecnològic i científic; Humanístic i social

EQUIP FORMADOR DE
L’ESCAC. Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya.

DESCRIPCIÓ
Durant l’any, el projecte ofereix quatre xerrades. S’adreça al públic en general, però pot ser d’especial interès per al professorat i l’alumnat de secundària.