III Trobada pedagògica de secundària de Santa Coloma de Gramenet

III Trobada pedagògica de secundària de Santa Coloma de Gramenet

Lloc: Biblioteca Salvador Cabré – Singuerlín

Sessió, 27 de febrer de 2019

Conferència “L’atenció a la diversitat a l’aula i al centre. Ensenyar i avaluar per aprendre competencialment” a càrrec de Marisa Domínguez, professora de l’Institut Juan Manuel Zafra de Barcelona i membre del Grup de Treball “Avaluar per aprendre” de l’Associació Rosa Sensat.

Presentació digital de la sessióVídeo de la sessió

Sessió, 10 d’abril de 2018

Presentació d’experiències

  1. Migracions  Presentació digital
    Eugeni Rufí, Irene Lop. INS Barres i Ones. Badalona

2. Tàctica i ludificació a l’aula  Presentació digital
José Antonio Serrano, Francesc García), María Hernández. INS Santa Coloma de Gramenet

3. Recursos d’audició i llenguatge per a l’aula ordinària   Presentació digital
Laia Roure. INS Numància. Santa Coloma de Gramenet

4. Tractament de la diversitat des de diferents àrees al Puig Castellar  Presentació digital
Belinda León, Diego Giménez, Astrid Casademunt, Jaime Morcillo, Esther Añón,  Miriam Adán
INS Puig Castellar. Santa Coloma de Gramenet

 

ARTICLES D’INTERÈS

Philippe Meirieu.( Entrevista). “Es responsabilidad del educador provocar el deseo de aprender”. Cuadernos de Pedagogía. 2007
Neus Sanmartí. “Avaluar per aprendre”. Novembre 2010
Jane Jones, “Avaluació formativa: què hi ha de nou? Una mirada des d’Anglaterra”. King’s College London, 2014
José Peirats Chacón i María López Marí. “Los grupos interactivos como estrategia didáctica en la atención a la diversidad”, Desembre, 2013.

Trobades anteriors