Recursos per a l’expressió oral. Enrola’t

imatge_enrolat_443x225Hi trobareu una presentació del material i una guia didàctica que conté: presentació dels objectius i dels jocs, la planificació de les sessions a l’aula, orientacions per atendre la diversitat a l’aula i interessants propostes d’avaluació formativa.

Enrola’t.cat és un recurs tant per a l’alumnat com per al professorat per treballar la llengua oral a l’escola. Aplega un recull de situacions comunicatives amb la finalitat de fomentar la interacció entre els alumnes. La tècnica utilitzada és el joc de rol.

1. Isabel

Bona tarda,
    no trobo les fitxes de l’enrola’t per poder imprimir.
    Gràcies

2. jaume mas

L’enllaç a les fitxes del joc no funciona. Ho podeu mirar de solucionar? Gràcies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *