Millorar la lectura: 12 decisions

nenaConferència a càrrec d’Enric Queralt, que té una llarga trajectòrìa com a professor, inspector i com a formador en aspectes relacionats amb la didàctica de la llengua, tant oral com escrita. Dilluns 23 de gener, de 17:30 a 19h a la biblioteca Singuerlín – Salvador Cabré de Santa Coloma de Gramenet.

Descripció: Els alumnes es juguen la vida, acadèmicament parlant, amb la competència lectora. Ja fa més de quinze anys que PISA comprova que l’efecte de la competència lectora sobre l’expedient acadèmic és superior al de la formació dels pares. Hi ha per tant, una possibilitat, no tot està predeterminat. Ara bé, per on passa la millora de la lectura, quin camí hi mena? Qui se n’ha d’ocupar i, sobretot, com. Parlarem de tot això i de dotze pistes per millorar la competència lectora dels alumnes d’escolaritat obligatòria.

Inscripció fins el 20 de gener de 2017

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *