Contes que roden 2016-2017

Aquest curs 2016-2017 fem la quarta edició de la “Contes que roden” amb la voluntat d’afavorir que el professorat i l’alumnat de primària de Santa Coloma de Gramenet tinguin un espai on poder comunicar i compartir les seves creacions literàries.

Descripció

La roda de contes té tres fases:

• Cada grup classe participant escriu un conte propi i l’aporta a la roda (termini: 29 de gener de 2017)
  • Cada grup classe rep un conte que serveix de punt de partida per crear-ne una versió  (termini: 15 d’abril de 2017)
  • Publicació de tots els contes per Sant Jordi

Inscripció

Per participar a l’activitat Contes que roden cal inscriure’s a la formació.

• Formació inicial, per al professorat que no ha participat anteriorment a Contes que roden
  • Formació per a professorat que ja ha fet la formació inicial:
    “Contes que roden 2016-2017” (30 hores) -consta de 4 sessions presencials i el treball amb l’alumnat a l’aula -.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *