Full informatiu. Setembre 2016

circle-of-collaboration1Contes que Roden. Escriure contes col·laborativament

Aquest curs 2016-2017 fem la quarta edició de la  Contes que roden amb la voluntat d’afavorir que el professorat i l’alumnat de primària de Santa Coloma de Gramenet tinguin un espai on poder comunicar i compartir les seves creacions literàries.
Inscripció a l’activitat: Escriure textos col·laborativament

brotIV Congrés de Ciència d’Educació infantil i primària

El Congrés de Ciència vol iniciar i potenciar el treball recerca i experimentació als centres educatius d’educació infantil i primària.

Inscripció oberta

maletaviatgeraMaletes pedagògiques
Podeu fer la reserva de les maletes pedagògiques per aquest curs 2016-2017 fins al 25 de setembre de 2016.

Per a cada maleta cal fer un formulari de reserva.

El préstec per a cada maleta serà d’un mes. En cas que la mateixa maleta s’usi en més d’un nivell i necessiteu més temps, especifiqueu-ho en el camp d’observacions. Procurarem de satisfer totes les demandes.

http://serveiseducatius.xtec.cat/santacolomag/wp-content/uploads/usu1183/2016/09/torre-pallaresa.jpegEl patrimoni a la nostra ciutat

El PFZ ofereix una formació sobre patrimoni que tracta:
Com integrar una part del patrimoni local al treball escolar, de manera curricular.
Compartir projectes de patrimoni.
Compartir projectes del programa Apadrinem el nostre territori.
Compartir projectes de geolocalització.
Inscripció fins el 28 de setembre