Full informatiu. Maig 2018

Sinapsi – Centres amb Nodes

Nou espai al web del servei educatiu de Santa Coloma que recull les notícies publicades als Nodes dels centres del nostre municipi.
El podeu trobar a Comunitat — Què publiquen els centres de Santa Coloma?
sinapsi.xtec.cat, una eina que fa visible gran part de la feina desenvolupada pels centres i busca afavorir sinergies entre ells.

XII Mostra d’Arts Escèniques de Primària de Santa Coloma de Gramenet

Tindrà lloc els propers dies 15, 16, 17 i 18 de maig.

A la Mostra s’inclou la XII Trobada de cant coral de les escoles de Santa Coloma, que interpretaran la cantata “Al ball sense un badall”, amb música de Guida Sellarès i text de  Miquel Desclot. Podeu consultar el programa de la Mostra

V Congrés de ciència de Santa Coloma de Gramenet

V Congrés de ciència de Santa Coloma de Gramenet tindrà lloc els propers dies 23 i 30 de maig, i 6 de juny a la biblioteca Singuerlín – Salvador Cabré.

PROGRAMA

L’alumnat i el professorat de les escoles participants són el públic i les persones ponents, que presentaran les recerques en les que han treballat durant aquest curs 2017-2018.

III Mostra de Programació i Robòtica del Barcelonès Nord

El dimecres 2 de maig de 2018, de 9.30 a 13.30h, a la Escola d’Enginyeria Barcelona Est de la UPC va tenir lloc la III Mostra de Programació i Robòtica del Barcelonès nord amb la participació de centres de Badalona, Sant Adrià del Besòs i Santa Coloma de Gramenet. A la notícia podeu veure el vídeo amb els treballs de tots els centres participants.

Articles i presentacions dels treballs de recerca 2017-2018

Podeu consultar tots els treballs presentats en el següent enllaç
El passat dia 28 de febrer de 2018 a la XVIII Presentació de treballs de recerca de Santa Coloma de Gramenet.

Presentacions i vídeo de la II Trobada pedagògica de secundària

Aprofundim en el treball per projectes. 31 de gener i 11 d’abril de 2018.
Vídeo de la sessió i Presentació d’experiències

Contes que roden 2017-2018

A l’espai web Contes que roden ja podeu trobar el resultat del treball dut a terme aquest curs per grups classe dels centres Fuster, Mercè Rodoreda, Miguel de Unamuno, Sant Just, Les Palmeres, C. Verge de les Neus i Santa Coloma.

XVI Jornada anual de la Xarxa de Competències Bàsiques

Dissabte 19 de maig de 2018, tindrà lloc la  XVI Jornada anual de la Xarxa de Competències Bàsiques.
Durant el matí hi haurà una conferència, a càrrec de Fernando Trujillo “El protagonisme de l’alumnat en el treball per projectes” i diverses taules rodones, aquí teniu el programa.

I fase V Jocs florals escolars de Catalunya

Els centres educatius que han participat als  V Jocs Florals Escolars de Catalunya han estat: Antoni Gaudí, Can Peixauet, Fuster, Jaume Salvatella, Joan Salvat i Papasseit, Mercè Rodoreda, Puig Castellar,Sant Just, Singuerlín, Riera Alta i Torre Balldovina. Podeu consultar els centres finalistes en la primera fase