Full informatiu. Juny 2018

XXI Jornada d’Intercanvi d’Experiències Pedagògiques

El dimecres 27 de juny de 2018, de 9 a 14h, a la biblioteca Singuerlín – Salvador Cabré de Santa Coloma de Gramenet es realitzarà la XXI Jornada d’Intercanvi d’Experiències Pedagògiques amb el següent Programa.

Podeu fer-ne la inscripció des d’aquest enllaç.

Ponències i articles del V Congrés de Ciència de Santa Coloma

A la web del Congrés de ciència de Santa Coloma de Gramenet, han quedat recollides les ponències de la
V edició del Congrés i els articles de totes elles, on professorat i alumnat ha documentat el treball les recerques
dutes a terme aquest curs.

Xarxa de centres per la convivència de Santa Coloma de Gramenet

En el Web de la Xarxa de centres per a la convivència trobareu els vídeos dels instituts de Santa Coloma
on presenten els seus models de mediació i projectes per millorar la convivència als centres.

Banc de recursos “La lectura: font de plaer i de coneixement (BDR)

El Banc de recursos “La lectura font de plaer i de coneixement (BDR)” publica el Butlletí de  maig 2018 amb una selecció de novetats.

web del BDR

Formació d’estiu 2018

Oferta de cursos i activitats de formació per al professorat organitzada per diferents institucions
Escoles d’estiu de Catalunya – 25 escoles
Activitats d’estiu en llengües estrangeres
Currículum i avaluació competencial per àmbits

Calendari escolar 2018-2019 de Santa Coloma de Gramenet

Document en pdf calendari escolar de Santa Coloma de Gramenet
Dies de lliure disposició: 2 novembre, 7 desembre, 4 març.
Festes locals: 24 setembre i 10 juny